سرخط خبرها

مطهری به دنبال جلب رضایت نکونام| ارسلان به هانگژو می‌رود

  • کد خبر: ۱۸۲۵۸۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
مطهری به دنبال جلب رضایت نکونام| ارسلان به هانگژو می‌رود
ارسلان مطهری، مهاجم استقلال در تلاش است رضایت جواد نکونام را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو جلب کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال برخلاف سید حسین حسینی به دنبال حضور در این بازی‌های آسیایی هانگژو است.

مطهری معتقد است که بازی در این سطح برای آینده کاری او دراستقلال هم مفید است و اگر موتور گلزنی او در بازی‌های آسیایی خوب کار کند، می‌تواند با روحیه مطلوبی به تمرینات استقلال بازگردد.

از آن گذشته مطهری هیچ سابقه ملی روشنی در فوتبال ایران ندارد و شاید حضور دربازی‌های آسیایی بهترین فرصت برای او باشد تا در سطح ملی نیز یک یادگاری از خود به جا بگذارد.


برخلاف سید حسین حسینی که بازی در جام جهانی را هم تجربه کرده، ارسلان حتی در دوران اوج که به اردوی تیم ملی فرا خوانده شده دوام آن چنانی نداشت و خیلی زود از فهرست ملی‌پوشان کنار گذاشته شد. حضور در بازی‌های آسیایی و بازی در ترکیب تیم المپیک ایران، اما شاید بتواند قدری از خلاء افتخارات ملی این بازیکن را کاهش دهد و او به همین دلایل قصد دارد نظر مساعد جواد نکونام را برای حضور در این بازی‌ها بگیرد.

اینکه سرمربی استقلال با حضور مطهری در تیم ملی موافقت کند یا خیر، روشن نیست، اما با توجه به اینکه کمیته ملی المپیک دیگر قادر نیست بازیکن جدیدی را جایگزین فهرست ۵۰ نفره خود کند، به احتمال زیاد حضور مطهری در این تورنمنت قطعی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->